FAQ Onderwerpen

 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

U kunt in de laatste stap van het afrekenproces uw voorkeurs weekdag(en) voor het bezorgen aangeven. Wanneer u bij ons in de betaalomgeving heeft afgerekend ontvangt u van ons bevestigingsmail. Hierin staat informatie over uw bestelling en de verwachte levertijd.


Wanneer u meerdere producten besteld, gaat u dan uit van de langste levertijd. Vervolgens ontvangt u een e-mail binnen 1 werkdag met alle informatie over het bezorgen of afhalen van uw bestelling.


Afhankelijk van de grootte, kwetsbaarheid en het gewicht van uw bestelling wordt bepaald of uw bestelling via onze eigen bezorgservice of DHL wordt geleverd. Maatwerk wordt uitsluitend bezorgt via onze eigen bezorgservice.


Eigen bezorgservice: Zodra uw bestelling bij ons klaar staat voor bezorging, nemen wij direct contact met u op om een geschikt bezorgmoment met u af te stemmen.


DHL: Wanneer uw bestelling verzendklaar staat in ons magazijn ontvangt u per e-mail van ons een tracking nummer, waarmee u uw bestelling op de voet kunt volgen. Vanaf dat moment neemt DHL de communicatie over betreffende de aflevering van uw bestelling.


Wij doen altijd ons uiterste best om uw bestelling binnen de afgesproken levertijd te bij u te leveren. Het kan uiteraard een enkele keer voorkomen dat door welke reden dan ook een bestelling vertraging oploopt. Als dit het geval is nemen wij altijd direct contact met u op.


Indien DHL het pakket onverhoopt beschadigd bij u levert, laat dit dan binnen 24 uur na ontvangst aan ons weten door middel van foto’s van de (beschadigde) verpakking en het beschadigde artikel.

Moment...